fredag 25 februari 2011

En blå SAAB

Det står en blå SAAB 900 på en parkering mitt emot min praktikplats. Det är inte en turbo, för den har ingen turboläpp...

Som ni hör har jag lärt mig massor hitentills under VFUn... Jag får se om jag lyckas fixa en bild på den blå faran...

I övrigt praktiserar vi lite peer learning under praktiken. Ur en seriös synvinkel är det jättebra. Ur en oseriös synvinkel kan vi säga såhär, nu har jag inte bara mig själv att hålla reda på, utan även min "peer" (som för övrigt äger en röd SAAB 900 MED turboläpp). Nåja, har ju bara behövt hämta honom en gång än så länge, men inte förrän andra gången han inte dök upp till ett bestämt möte... Jag lär ju mig åtminståne av mina misstag, ska kanske synka våra scheman varje morgon nästa vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar