onsdag 10 oktober 2012

Heldag med kollegorna

Jodå, nu ska ni få höra, fröken Svensson är trött! Det vankades AW med bowling efter dagens jobb och eftersom jag slutar på fredag så tyckte jag att det var dags att hänga lite med kollegorna på det mer ansträngande sättet först. Sagt och gjort, ombytt till träningskläder kördes någon typ av tabata-intervaller i grupp. Var nära att spy, men vad jag är mest imponerad av är de fina svettavtryck mina skulderblad (och bara de) lämnade på mattan. I övrigt gick kvällen bra, själva ätandet gick bättre än bowlingen, men jag skyller på slappa muskler efter hård träning.
Nu sitter jag på bussen hem, sådär pigg! (första gången det inkorporeras bild i bloggen för övrigt).

2 kommentarer:

  1. Fint det, på tiden att det dyker upp en bild!! Lyssna och lär av Blondincarro, aka storbloggaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. har lyssnat och lärt, och även börjat baka... tur det är sista dagen imorgon, annars kanske jag hade börjat gå i klänning...

      Radera